Sve sastojke sigurno vec imate u kuci,vrlo jeftin i ukusan - KOKOS KOLAČ


Za ljubitelje kokosa prava poslastica, a kolač se pravi od sastojaka koje već imate u kuci sigurno, vrlo je ekonomičan a izdašan i ukusan.
kokos kolac (2)

Sastojci:

2 cijela jaja
200 gr brašna
50 gr kakaoa
1 prašak za pecivo (10 gr)
200 ml mlijeka
100 ml ulja
100 gr šećera
Fil od kokosa
1l mlijeka
6 žlica šećera
7 žlica griza
200 gr kokosa

Priprema:

Prvo se pravi nadjev.
Mlijeko staviti da provri i dok čekate šećer i griz pomiješati.
Kada provri zakuvati ih u mlijeko i miješati dok se ne zgusne.
Gustoća neće biti kao puding, nego nešto rjeđe.
Zatim dodati kokos i izmiješati, pa ostaviti da se hladi.
Ulupati bjelanca sa šećerom, pa dodati žumanca i mutiti.Zatim u mlezu dodavati ulje uz mućenje, a takodje i mlijeko.
Na kraju dodati brašno, kakao i prašak za pecivo.
Sve sjediniti varjačom.
Dok pripremate koru pećnica se zagrijava na 180 stupnjeva.
Pleh odaberite kojih hoćete dimenzija.
Ja sam birala veći pa mi je kolač tanji kao štanglice kada sam isekla.
Znači od 25 cm pa nadalje, da ne bi bio baš ni predebeo.
Pouljiti plej u posuti brašnom pa uliti malo više od pola mjere za prvu koru, jer sma ja stavila pola i ispala je mnogo tanja.
Staviti onda da se peče 5-6 minuta, da se uhvati korica.
Staviti fil, lijepo rasporediti i preliti sa ostatkom smjese za koru.
Vratiti da se peče još nekih 20 - 30 minuta, ovisno o debljini i pećnice.
Testirajte čačkalicom.
Zabodite i izvadite i ako je skoro suha gotovo je.
Ne može biti potpuno suha zbog fila od kokosa.
Pečen kolač okrenite naopako na dasku, trebao bi samo da ispadne i ostavite da se hladi.
Ili sačekajte da se ohladi pa onda izvadite na tacnu.
Na kraju kolač pospite kokosom, a možete i preliti glazurom, pa onda posuti kokosom, ja sam tako.
Previous
Next Post »