Zanimljivog izgleda,a jos boljeg ukusa - Piramide kolačići


Sastojci i priprema:Piramide

Pod ovim nazivom ovi kolaci su vec godinama u nasoj porodici, dok sam bila dete nijedno slavlje nije moglo da prodje bez njih, tako da sam i ja pre 11 god. kada sam se udala i prepisivala mamine recepte u svoju svesku ovaj kolac stavila na prvu stranicu i pod broj 1. Moj stariji sin ih obozava. Pravila sam ih u malom plasticnom kalupicu koji sam dobila od mame….

Za smesu od keksa:

400 gr mlevenog keksa
170 gr mlevenih oraha
150 gr mlevenog secera
2 belanca
2 kasike kakaa
120 gr margarina
rum
mleka po potrebi…

Punjenje:

2 zumanca
100 gr margarina
100 gr mlevenog secera…..

Priprema:

Sve suve sastojke istresite u plasticnu zdelu i izmesajte kasikom, u to dodajte belanca koja ste malo viljuskom umutili, dodajte margarin u smesu, dodajte rum i sve rukama izmesajte, po potrebi dodajte malo mleka da dobijete lepu smesu koja se nekruni…..
Punjenje:
Umutiti mikserom zumanca, u njih dodati secer i dalje mutiti mikserom, na kraju dodati margarin i sve zajedno izmiksati….
Uzmite kalupic (MOZETE DA KORISTITE I PLASTICNU CEDILJKU ZA LIMUN NJEN UNUTRASNJI DEO ILI KALUP ZA KOSNICE) umocite ju u secer u prahu,DA VAM SE SMESA NEBI LEPILA, otkinite malo smese i po obodu stranice kalupa utisnite smesu, sredina ce vam ostati suplja u nju stavite malo fila za punjenje, od malog komada smese za punjenje zatvorite dno piramide. Lagano ju istresite iz kalupa. Ostavite u frizider da se stegnu….

Prijatno!
Previous
Next Post »