Zdravi i brzi domaci sladoled

Zdravi i brzi domaci sladoled


Domaći sladoled godinama mi je na listi želja, osobito jer bi se oboje klinaca prodalo za sladoled. Ali, kako nemam aparat za sladoled i svjesna sam da se možda neću sjetiti  promiješati smjesu svakih par sati da se ne naprave kristalići, sve nekako proučavam recepte, spremam u folder ‘Jednom kad ću imati vremena’ i kupujem sladoled.  Nemam ništa protiv kupovnog sladoleda i, iako sam svjesna popisa sastojaka, kupim ga klincima svako malo – gušti su ipak gušti. ;)

Ovaj recept za zdravi sladoled za djecu stoga nije nastao kao rezultat potrage za sladoledom bez šećera odnosno bez ‘loših sastojaka’ nego s ciljem da smislim recept za brzi domaći sladoled koji se radi bez miksera, bez aparata sa sladoled i bez miješanja te da u pripremi mogu sudjelovati i djeca. Domaći sladoled koji se može napraviti u tri minute.

Jer nakon što smo kupili kalupe za sladoled na štapiću moja šestogodišnjakinja i strastvena tamaniteljica sladoleda mi nije dala mira i tako smo se, zapravo,  bez plana i pripreme, bez slatkog vrhnja i s dvije banane u kući, odlučili baciti na pripremu domaćeg sladoleda na štapiću. Prvi put je to zato bio zapravo smrznuti jogurt, ali u budući da je u obliku sladoleda, mojim klincima je to- sladoled ;)

Slijedi osnovni recept za jednostavan domaći sladoled:

Sastojci (za 6 manjih kalupa)
1 jogurt
2 zrele banane
slad/agavin sirup po želji

Priprema:
Banane ogulite i zgnječite vilicom, odnosno dajte djetetu da napravi to ili dio toga. Pomiješajte banane i jogurt te dodajte slad po želji – ne treba previše jer, iako je jogurt kiseo, banane su dosta slatke da to neutraliziraju. Napunite kalupe, čekajte da se zamrzne i – uživajte! Lakše ga je napraviti nego fotografirati :)

Za puniji, kremastiji i okus pravog sladoleda umjesto jogurta koristite slatko vrhnje ili pomiješajte jogurt i slatko vrhnje. Osim banana, možete dodati i neko drugo zgnjećeno voće, mi smo drugoj turi dodali jagode.
Uzivajte
Previous
Next Post »